جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کتاب آموزش زبان مجاری / یادگیری زبان مجاری

یادگیری زبان مجاری

یادگیری زبان مجاریReviewed by رحمتی on Jan 17Rating: ۵.۰یادگیری زبان مجاری - کتاب آموزش زبان مجاری به فارسییادگیری زبان مجاری - هرگز سعی نکنید آنچه را که می‌خواهید بگویید ابتدا به زبان فارسی به آن فکر کرده و سپس سعی کنید آن را به زبان مجاری ترجمه کنید. این کار عملی بشدت بیهوده و عبث است. سعی کنید مجاری فکر کنید هرچند با بکار بردن لغات و گرامر بسیار ساده‌ای که آموخته اید، کم‌کم پیشرفت خواهید کرد.

یادگیری زبان مجاری

یادگیری زبان مجاری: هرگز سعی نکنید آنچه را که می‌خواهید بگویید، ابتدا به زبان فارسی به آن فکر کرده و سپس سعی کنید آن را به زبان مجاری ترجمه کنید. این کار عملی بشدت بیهوده و عبث است. سعی کنید مجاری فکر کنید. هرچند با بکار بردن لغات و گرامر بسیار ساده‌ای که آموخته اید، کم‌کم پیشرفت خواهید کرد.

 بخاطر داشته باشید: همیشه قرار نیست تک‌تک لغاتی که یک مجاری به شما می‌گوید متوجه شوید. بنابراین سعی کنید لب کلام را با دانستن معنی لغات اصلی دریابید. کم‌کم به یادگیری سایر لغات بیاندیشید. یادگیری یک زبان جدید کمی شبیه یادگیری یک ساز موسیقی است. یادگیری تنها بخش کوچکی از آن ولی بصورت مستمر به مراتب مفیدتر از یادگیری تمام موارد بصورت هر از چند گاه است. سعی کنید هر روز زمانی را هرچند بسیار اندک به مطالعه زبان مجاری بپردازید. بخاطر داشته باشید که یادگیری یک زبان یک سرگرمی واقعی است. ولی نیاز به سعی و همت و صرف زمان دارد.

یادگیری زبان مجاری

زمانی که با قسمت‌های سخت یک زبان مواجه می‌شوید مثبت فکر کنید. یادگیری یک زبان جدید ورود به یک دنیای تازه است، می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. فرهنگ جدیدی بیاموزید و یا حتی مسیر زندگیتان عوض شود. پس در یادگیری جدی باشید. هر زبان جدیدی بازتاب نحوه متفاوتی از طرز تفکر است که همیشه منطقی نیست . پس سعی نکنید یک توجیه منطقی برای هر پدیده‌ای که با آن مواجه می‌شوید پیدا کنید. فقط آن را بعنوان یک قانون، همانطور که هست قبول کنید.

بخاطر بسپارید که شما بومی مجارستان نیستید. پس داشتن لهجه‌ای متفاوت و یا اشتباه در سخن گفتن کاملا طبیعی است. سعی کنید بهترین تلاشتان را ارایه دهید. ولی بدانید که هدف، فهمیدن و فهمیده شدن است نه بدون اشکال بودن.

و سرانجام فراموش نکنید: آن هنگام که چیزی را به زبان مجاری می‌گویید برنده‌اید. مجاری‌ها به صحبت کردن خارجی‌ها به زبان مجاری عادت ندارند. اغلب آن‌ها وقتی تلاش شما را برای یادگیری زبان مجاری ببینند، بسیار مشتاق شده و تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

خرید کتاب آموزش زبان مجاری به فارسی

همچنین ببینید

تلفظ زبان مجاری

تلفظ زبان مجاری

تلفظ زبان مجاریReviewed by رضا on Feb 9Rating: ۵.۰تلفظ زبان مجاری آموزش زبان مجاری به …

در واتساپ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای شروع مکالمه بر روی "مدیر فروش" کلیک کنید.
معمولاً در عرض  چند دقیقه پاسخ می دهیم